Dag 7 - mina bästavänner.

Det här är mina underbara bästavänner!

Vanja.
Så himla underbara vanja!
går inte att förklara hur mycket du betyder för mig! du är så galet snäll, fin, rolig och underbar!
Vi kan skratta och gråta tillsammans, du är min andra halva.
jag saknar dig så galet mycket, du är mitt allt. du finns alltid för mig, jag kan alltid lita på dig och med dig är jag alltid trygg. Du är en av dom som känner mig bäst. jag älskar dig  så mycket som nästan inte är mänskligt!
jag är alltid glad när jag är med dig. jag skulle aldrig kunna förklara vad du betyder för mig!
Tre ord som aldrig kommer kunna beskriva det, men iallafall, JAG ÄLSKAR DIG! ♥
så gryymt vacker!


Sofie.
du är en av dom underbaraste människorna som finns.
vill aldrig förlora dig ur mitt liv! du förstår mig alltid, och jag litar verkligen på dig.
jag älskar dig grymt mycket, och du kommer aldrig kunna förstå hur mycket du betyder för mig!
du är en av dom bästavänner man kan ha, du förstår mig jämt! du är bäst.
jag kan inte beskriva närheten av hur mycket du är för mig.
du är en stor del av mitt liv!
jag älskar dig, min regnbåge i en svartvit värld.
persson och halvarsson, det låter rätt. ♥

fina underbara du!




Mona.
en av dom bästa som finns!
jag älskar dig så mycket! har känt dig sen dagis, och redan då var du hur underbar som helst!
vi bråkar ibland, men vem gör inte? du är en av dom bästavänner jag har, och det är jag världens gladaste för!
du finns alltid för mig, och jag för dig!
du lyser upp min dag, och du är så sjukt härlig!
Du är så sjukt snäll och rolig! vi har alltid kul när vi är med varandra.
kan aldrig i hela mitt liv förklara för dig hur mycket du betyder för mig. Du är som en syster!
jag älskar dig så sjukt jävla mycket! glöm aldrig det. ♥
 min grymt snygga vän! ♥




Tylva.
herregud, vad jag älskar dig!
du är helt underbar hela du! det går inte att bli sur på dig, jag skrattar åt varenda ord du säger!
vilken härlig människa du är, det går inte att förklara!
nu hinner jag inte skriva mer, för ska stänga av om fem minuter och att beskriva dig kommer ta minst en halvtimme.. hahah! men jag älskar dig så galet mycket! och jag kommer dö när du flyttar... ♥
 så sjukt fin. ♥



Men alla mina underbara bästavänner heter Vanja, Sofie, Mona, Tylva, Emma, Elin, Sisse, Frida, Måns och Anna.

Självklart har jag många fler underbara vänner! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!