Standin' out in the rain, need to know if it's over, 'cuz I would leave you alone.

Tjenaa,
har inte uppdaterat så mycket idag, men har haft fullt upp.
Just nu sitter jag och segar framför datan med franska glosorna, roligtroligt...
Men ska alldeles snart lägga mig och kolla på "My best friend's girl" och svulla med choklad och thé. (y)
Jag har absolut ingen aning om vad den handlar om, men det får vi väl se.
har typ inte gjort nånting idag, förutom att varit på skolan.
åhjuste, fredag blir bäst! då ska jag ha tjejmiddag med Sofie, Mona och Tylva.
vi ska äta hemmagjorda chicken nuggets, med ris och nån sås och till efterrätt ska vi värma bananer med choklad
i och ha glass till de, och sjunga kareoke och sen på kvällen är det skum&bubbel disco!
på lördag har vi våran sista match för säsongen, då ska vi vinna!
på söndag kommer ni få en massa bilder från tjejmiddagen, discot och matchen.
Godnatt, sov gott!

btw, är det någon som har smakat théet himlagott? om inte så borde ni göra de, supergott!
kmfg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!