Dag 11 - Mina syskon.

min storasyster Julia.
är världens underbaraste syster man kan tänka sig! hon betyder allt, och utan henne vore jag ingenting.
hon betyder så himla mycket för mig, och jag skulle aldrig kunna föreställa mig ett liv utan henne i.
Om jag skulle förklara hur mycket hon är för mig skulle det ta riktigt lång tid, så kortfattat så älskar jag henne meest! ♥

 min underbart vackra syster. ♥




Min lillebror Aksel.
Är världens sötaste och underbaraste lillebror som finns :')
han är bara ett och ett halvt år. ♥







Min lillasyster Wilma.
är världens sötaste och underbaraste lillasyster, är också bara ett och ett halvt år. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!