Like autumn turns leaves, like winter will breath cold in our necks

Hejsanhejsan!
Idag har jag bara varit i skolan och efter det var jag med Sofie och Mona.
I skolan var väl allt som det brukar, vi hade prov i biologi, som gick ganska bra, även fast jag inte hade tränat..
sen var det bara vanliga saker fram till elevens val, där jag har musik, och det går faktiskt rätt bra för mig, Sofie och My! Vi ska spela in en skiva, och vi spelar låten "The outsiders" med Needtobreathe. Vi får väl se om vi hinner med någon mer. Sen efter skolan så cyklade vi först till ica och köpte glass, sen hem till Sofie som skulle äta, sen tillbaks till ica och köpte hallonsoda, haha! ;)
Nu ska jag lägga mig och kolla på film, vilken vet jag inte än..
godnatt!

Bjuder på två bilder, blir ju alltid roligare inlägg då. :h




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!