you're my guardian angel.

Hejhej!
idag har jag bara kollat på film (Just go with it och Friends with benefits, båda två var riktigt bra!) och varit upe och sprungit.
Nu ska jag väl bara ta det lungt och öva lite på matten.
och i fredags: det var jätteroligt på discot, och tjejmiddagen! En superlyckad kväll med aasmycket skratt!
igår på den sista matchen för säsongen så förlorade vi med 4 - 2, och matchen var helt sjuk.
till att börja med så spelade vi 9manna, för att andra laget hade för lite spelare och hela deras lag var sjukt så vi spelade bara 50 minuter.  och det var nån i andra laget som nästan sparkade av mig benet, vaden är blå och jag har sjukt ont i den!
Här är lite bilder från både fredagen och lördagen:

jag på fredagen

dukat ;)


maten


efterrätten.. mums!



sötsofie!

hahaha xd

Mina härliga brudar!

älskar er ♥


bäst kvalité ;)

världens bästa tylva ♥ älskar dig min underbara vän!

Värlends bästa mona ♥ älskar diiig bästadu!

världens bästa sofie ♥ älskar dig hjärtat!

sötnosar :')




här ligger jag ner, på mona xd

värlends bästa lag ♥



pussochkram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!