Dag 1 - om mig.

Första saken på listan - om mig.
Jag heter Caroline Persson och är 13 år.
Jag har skiljda föräldrar och jag bor 2 veckor hos varje. Det är bara ca en kvart mellan dom.
Min pappa bor i en ort i Härjedalen med sin flickvän och deras dotter som är ett och ett halvt år.
Min mamma (som är norsk) bor i en by lite utanför orten med sin pojkvän och deras son som också är ett och ett halvt år.
Jag har en storasyster som är 18 år och världens bästa syster!
hmm.. jag har världens underbaraste vänner, mina allra bästa är Vanja (som bor i norge :/ ), Mona, Sofie, Tylva, Emma, Anna, Sisse, Elin och Frida.
Sen har jag huur många andra underbara vänner som helst!
dom betyder allt, utan dom hade jag inte haft någonting. ♥
Jag spelar fotboll, gitarr, sjunger, åker slalom, fotograferar, är med vänner, bloggar och sånt..
JAG ÄLSKAR ULRIK MUNTHER MEST.
ja.. jag vet inte riktigt mer vad jag ska skriva, finns säker myycket mer att berätta men kommer inte på något.
Så kommentera om ni vill veta nåt mer, Hejdå!
jag som liten :')


Kommentarer
Postat av: Sisseeee ♥

2011-09-15 @ 22:22:46
URL: http://minidansken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!